Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор VS Резонаторно гърне, ТРАКАНЕ В ГЛАВАТА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор VS Резонаторно гърне, ТРАКАНЕ В ГЛАВАТА

    Споделете от опит кой е по-добрият вариант без да взимаме под внимание цената, гърне или нов/стар катализатор. Отразява ли се на двигатела - пъргавост, мощност. Отразява ли се на компютъра.
    Споделете също ако сте запознати с филтрите на J R да ли са читави и защо струват на 50% от цената на другите.
    Много от вас споделят за тракане при студен двигател, което като по часовник изчезва. И аз имам същият проблем. Трака за момент като дизел и после всичко е ок. Колата върви добре. Сменил съм ролки ремъци и масло (20К). Дали са повдигачи и какъв е този вариатор за, който става често въпрос.
    Благодаря предварително. Съветите ви са безценни. Писна ми от МЕХАНИЦИ дето питат А МА ТО ПО ДВЕ СВЕЩИ, АМА НАЛИ БОКСЕР...?!?

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  • #2
    Колега виж темите За вариатора!!!
    Grande Punto 1.9 Sporт
    98 Alfa 145 1.6 16V TS-bivshata

    Comment


    • #3
      Изчетох всичко, тъй като гледам май на вариатор отива. Кофтито е че смених всичко без него и сега се налага пак да се отваря. Какъв е варианта да не се смени. (то без смяна няма да мине щото ми писна от тия 3 сек на дизел шум). Много съществен момент е смяната. Имали смисъл да го сменя при моя механик в Бургас, който смятам че е грамотен и няма да ми вземе пари и после в София само да ми я зацепят точно. Ще спестя ли нещо или ще си изгубя времето. Живея и в София и в Бургас, нямам проблем къде ще я ремонтирам. Дайте съвети за читави сервизи в София и Бургас. Къде могат да направят диагностика и да зацепват с инструмент, и най-важното имат опит ама не в развалянето на коли.

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ne0
        Изчетох всичко, тъй като гледам май на вариатор отива. Кофтито е че смених всичко без него и сега се налага пак да се отваря. Какъв е варианта да не се смени. (то без смяна няма да мине щото ми писна от тия 3 сек на дизел шум). Много съществен момент е смяната. Имали смисъл да го сменя при моя механик в Бургас, който смятам че е грамотен и няма да ми вземе пари и после в София само да ми я зацепят точно. Ще спестя ли нещо или ще си изгубя времето. Живея и в София и в Бургас, нямам проблем къде ще я ремонтирам. Дайте съвети за читави сервизи в София и Бургас. Къде могат да направят диагностика и да зацепват с инструмент, и най-важното имат опит ама не в развалянето на коли.
        Отиваш във Вантотрейд в София и там ще ти оправят всичко и вариатора и зацепването на валовете
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Мерси за инфото. Най-вероятно така ще направя, а какво ще кажете за клубния сервиз. Щото нали за това е клубен. Как мислите?

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #6
            Е как е? Доволен ли си от клубния сервиз? А Къде изчезна тази смиреност в писанията ти 11 месеца по-късно

            П.С. намерихме случайно темата, докато ровехме за една друга
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              лелееееееее
              чета и си викам "Кво му станА на тоя Нено бе?!?!?" и изобщо не погледнах датите една година по-късно всичко е различно
              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от proper
                лелееееееее
                чета и си викам "Кво му станА на тоя Нено бе?!?!?" и изобщо не погледнах датите една година по-късно всичко е различно
                Ахаха и аз по същия начин се зачудих кво му има на Нено Ма явно нищо си му няма на нашия печен рацер
                Alfa Romeo 146 1.6 Boxer '95

                Comment

                Working...
                X